15 September 2009

Grattis Helena på din 20-års dag!


Idag mår jag skit...
Ont i kroppen och faan!
Blir att åka till gyn och kolla så allting är bra med bäse <3
Jag har haft så ont igår och idag!
Får se vad dom säger...
Blir ett V-ul! Så jag får se igen =)
Hoppas allting är bra med den lilla saken bara!

Sov hos Fisen i natt..
Vaknade vid halv 5... Spydde och hade mej!
Halsont har jag med!
Kroppen kändes som sten eller något! Har fortfarande ont! Undrar jag om jag inte åkt på något skit!
GAH! Jag vill inte!

Efter jag vart hos gyn så blir det hit till Fisen igen, smörgåstårta och vanlig tårta!
Blir kalas ofc!

Skriver senare om hur det gick




Älskade vän, jag tänker på dej hela tiden!
Du är, var och kommer alltid att vara älskad!
Du är min nummer 1!
Matte saknar och älskar dej vännen!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Lycka till och hoppas att det inte är någon fara med bebis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0