2009-09-26

ÅH vad jag har ont i ryggen idag! Jävla skit!
Kan det inte bara gå över!? :(

Inskrivningen gick bra, De tog ju blodprover och så, hon hittade inte min ven först! GAH! Men sen gick de bra :p
Jag är annars jävlit fjantig när det gäller det där :p Men de funka =) Kan ju inte sitta och tjuta när Leslie är med i rummet! HAHA Beter mej som en fjant =) Men han vet ju hur jag fungerar så =)
Mitt kisse-prov vara kanon! Och lika dant med järnet! Börjat med Folsyra idag! Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktit varför man ska äta det, men jag gört :p Duktig tjejja =)

Jag har vaknat den här veckan på nätterna och kräks! Mått sååå illa! Men nu har vi handlat hem yogurt som jag kan ta när jag vaknar på natten! Kan ju hjälpa lite mot illmåeendet! Morötter knaprar jag gärna på med! MUMS =)
Plommon är hem-handlat med! Mot magen! AJ AJ! Men jag hoppas att det kan hjälpa!

Fick ta ut min piercing i tötten nu med! Har börjat komma råmjölk, redan tänker jag :o Men jaa så kanske det är! Kommer ju inte så mycket så!

Går in i v.11 idag (om man räknar efter V-ulét)
Spännande, men är så trött på illamåeendet! GAH! Det och ryggen!
Hopppas att illamåeendet kan gå över nu efter v 12 bara!
Jag blir nere på kvällarna och gråter, tänker mycket på Bella! Det slår aldrig fel! Varje kväll är det så!
Det kanske hör till!? Att bli ledsen och nere och massa tankar på kvällen! Jag tycker så jävla synd om mej då med :p Ryggen värker som fasen då!


Den förbannade-jävla förkylningen går ALDRIG över! Det är ju otroligt!
Först hosta, sen halsen, sen snuva, nu hosta och snuva OCH halsen! FYFAAAAAAN!
Vill bara vara frisk!
Det gör svin ont i ryggen när jag hostar med! Eller nyser!
Halsen är värst iaf! Det andra kan man ju leva med!

Jag bara klagar! Men det får jag faan göra!


Idag ska vi hastorstädning här hemma, har fixat nätet nu btw! Skönt!
I morgon kommer det folk, smink-party!



HA´t!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja du tjejjen vi fick med jätte snälla och rara kommentarer i början... Men sen vart det någon miss i planeringen så då kom de lite dumma.. Men som sagt tror det är någon som känner både mig och christer. för det är någon som vet om att inte vi har utbildning och blaa b´laaa och det har jag liksom inte skrivit ut på min blogg..

Angående ditt illamående välkommen till min värld. Kräks och mår illa hela dagarna. Och vaknar som dig mitt i nätterna.. Ska du ha som mig så usch vad synd jag tycker om dig... men du kan ju ha turen att det går över i vecka 12-13..

Hoppas ni har en bra helg.. Kram

2009-09-26 @ 17:40:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0