3 September 2009


TACKAR FÖR KOMMENTARERNA =)


Sitter hemma hos Helena. Vi ska fika =) Spela lite kort med kanske!?
Vi var aldrig på det där gruppinfon... Det vart så himla sent igår...
Jag försökte på mej med att plugga lite igårkväll, helvete vad det är svårt! GAH!
Men bara jag kommer igång så kanske det blir lättare!
Så i morse när jag vaknade mådde jag bara skit... Fyfasen!
Kräkas lite sen frulle ;) Höhö!
Sen vart det days ofc ;) Heh! Topp Model och sen vart det lite smink :p
Japps, jag har faktist sminkat mej idag!

Åkte te stan med Adde, karate och Leslie och handlade cd-grej till mammas bil... Så nu är de med klart ;)
Niice som satan! Nu ska bara Hubbe sätta in det med! Vi ska väl hämta bilen i morgon kväll skulle jag tro! Vi ska ju åka skaplit på lördag och mamma jobbar i morn kväll!

Yää,yää!
Fika!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jodå ska ta lite kort och det när orken finns.

Jag är helt död. Hoppas du börjar må bättre. Så du inte får samma skit som jag. Hittils har jag kräks och nästintill varit sängliggandes hela grav. Så det är inte så värst roligt. på 4 Månader har jag kanske mått brai en vecka.. :X

2009-09-03 @ 17:12:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sanna

ja hela familjen=)=)

2009-09-03 @ 18:51:18
URL: http://sannaostefan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0