Lördag kväll

Så sitter man hemma i soffan.
Ont i ryggen som faan! IGEN!
Nu har vi städat upp här hemma iaf! Bara att torka av golven, men de gör vi i morn! Jag orkar faan inte!

Det vart att ringa efter pizza förut! Mumma! Men nu är jag inte ett dugg sugen på det längre!
Leslie ska till affären och handla chips och dipp till ikväll! Cola har vi hemma!

Vad skönt det är att ha det fint här hemma! Nybäddad säng och aaa =)

Har fixat med kort ikväll..
På Bella och stina, som jag satt upp i sovrummet!
Fint vart det!
Mina älsklingar!


Kvällarna är så jobbiga, tänker mycket på mina djur och tårarna rinner!


Vi har inte pratat om namn direkt till Bäbis, men blir det en flicka så blir det nog Isabella, det är fint och då lever  Bella med också på ett sett!
Det är en fin gest! Bella vart ju gammal och hon var frisk hela livet. Namnet är så fint med!

Leslie kommer finnas i mellan-namn oavsett kön, det är roligt att föra vidare namnet =)


Snart kommer Leslie hem från affären! Pratar med honom i telefonen!

Ajja, ha en trevlig kväll! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0