Trött, så trött!

Så trött jag är nu!
Ska snart göra mej klar för sängen!
Ikväll har jag haft folk här hemma.. Leslie var i sovrummet med lille Joel, De kollade film och datorn..
Jag och flickerna kikade smink, fikade och snackade skit =)
Trevligt, fast dyrt måste jag erkänna! Skickade efter smink fören sådär 1000:-! Men, men nu behöver jag ju inte köpa / skicka efter på bra länge! =)

Sugen jag är på något då! Magen skriker efter något gott! Men jag orkar inte (A)
Bajs-trött är jag och då vore det kalas att passa på att lägga sej för att sova innan jag börjar må sådär illa igen!
Hoppas bara jag slipper hosta så dant i natt! Vaknade ju en denu natten som var!

Skit förkylning som aldrig vill gå över! Är skapligt trött på att vara sjuk nu!

Väntar på massa kläder och nya saker till badrummet, som mamma skickat efter till mej / oss =) Wiiiii!!!
Det är alltid lika kul med nya saker =)
En ny jacka ska jag få med! GÖTT, och en tjockare pyamas! Det är nog ta mej faan det bästa tror jag, då jag fryser så dant på nätterna och sover med mjukisbrallor och lång-tröjja! Inte alls speciellt bekvämt, men vad gör man då? Tror att jag fryser ganska mycket för jag springer på toan sådär 3-4ggr / natt!

IGÅR gick vi in i v.11, spännande! =)

Jag har så JÄVLA ont i ryggen nu ikväll! Fyfaan vad det suger! Jag hatar det! Måste ringa sjukgymnasten i morn alltså! Någonting som kan lindra det här LITE iaf!
BAH!!!!

Men atte... Sov gott då!

Natti, natti från oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0