13 April 2010

Hej!
GRATTIS SANDRA PÅ DIN 15 årsdag!
Nu ska jag skriva av mej lite! Men det blir inget långt inlägg!
Ler åt kommentaren jag fick utav Alexandra =) Och jag hållermed! hehe, jag är väldigt nyfiken jag också =)
Idag har jag vart först hos Helena! Hennes pappa fyller 43 idag! Fikade! Trevligt!
Mamma kom och hämtade upp mej! Vi har vart och handlat mat och sånt =) Kalas!
Vi var förbi och handlade en matta till vardagsrummet med! Jysk hade utförsäljning på lite saker :p
Så mattan som vi köpte har kostat 400:- och nu kostade den bara 200:-! Så det var verkligen taget ;) Det är en såndär matta som inte drar åt sej hår och som man kan torka av! Ännu bättre =) Fint vart det! Passade bra i vardagsrummet =)

När vi var klara med handlingen så hämtade vi upp Leslie och sen åkte vi till mormor! Vi kom nyligen hem där ifrån! Vi har käkat mat, spelat kort och fikat! Vi fick inte åka! Hon tycker att det är så kul att spela poker =) Så det får vi allt ta och göra oftare! Det säger vi hela tiden, men det blir inte så mycket oftare iaf! Men nu jäklar måste vi ta oss i kragen och se till att göra det!

Jag ska snart ta och lägga mej! Ska nog ta mej en kvällsmacka först och dela upp stekfläsket och slänga det i frysen! Japps! Så får det nog bli!

I morgon klockan 10 ska jag på Aoura (eller hus fasen det stavas) samtal! Det kommer nog gå bra, känns som det nu iaf!

God Natt med er!

Kommentarer
Postat av: Sandra!:D

Tack kusin vitamin:D <3

2010-04-18 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0