28 April 2010

Tack för kommentarerna <3

Idag har vi gått över 5 dagar!
Och ja, det är väldigt jobbigt!
Var hos BM idag, är öppen 3 cm nu, var öppen 2 1/2 när vi kom dit och sen kände hon och hade sej igen och då öppnade jag mej till 3 cm... OCH FY FAAN VAD ONT DET GJORFE OCH GÖR NU!!!!
Jag vill verkligen inte mer nu :(

Och INGA mer barn blir det sen heller! :p
Det får räcka med ett underverk <3 =)

Kyckling i ugnen nu! Jag har gjort pastasallad som jag ska slänga kyckling i och Leslie "som inte gillar den pastan" ska ha pommes till det =) Hehe, men han smakade på salladen och gillade dej! Så nästa gång äter han nog det med mej :p Vitlöksbröd blir det till också! Så gott ju!

Jag och Leslie var med mamma förut och storhandlade! Så nu är det med klart! Och frysen är full med massa smaskigheter =) Det är så kul att handla mat tycker jag =) Då lägger man pengarna på något bra och sen när man har en massa gott att välja mellan, det finns la inget bättre? Hehe, eller det kanske bara är jag som är tokig för att jag gillar att shoppa mat ist för skor! :p

Iaf så blir det liggläge resten av dagen sen när vi har ätit! Det gör fruktansvärt ont när jag rör mej! Och så har jag sovit som en påse skit i natt med, i vanlig ordning! Blir att vila nu på dagarna!

Har jag sagt att Leslie är ledig fram till FL och sen 10 pappadagar efter det!?
Jag messade My nere på Lernia och frågade om det inte gick att ordna det, eftersom vi inte alls vet när bebbe hade tänkt att komma och det gick så bra så! Skönt! Jag vill inte vara ensam när det väl kör igång och eftersom Leslie inget körkort har så blir det antingen bussen (30 min) eller cykeln hem, visst går det lite snabbare med cykeln, men skönare och tryggare för min del om han är hemma!
Så kalas!

Nehej!
Ha en bra dag alla! <3 SES

Kommentarer
Postat av: Emelie

lycka till :D

2010-04-28 @ 19:01:25
URL: http://emelie.dagbok.org
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Skönt att han är hemma med dej tills det är dags :)

Hur tar ni er till förlossningen när det väl ÄR dags då?



Hoppas hoppas och håller tummarna att lilla bebisen vill ut snart, förstår att det är jobbigt nu och tråkigt att vänta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0