4 April 2010

Söndag! 37+1


Hej! Här hemma har vi hunnit käka frukost och dricka morronkaffe =) Inte helt fel =)
Jossan, hon ligger och snarkar :p Lata jäkel <3 =)

Leslie försöker få ordning på sänghimlen som katterna dratt ner! Bus-kissar! <3

Idag känner jag mej glad och kärleksfull =) Det är mys!
Men lite sur är på på bebbe som bara ska kickas och slåss och ha sej inne i magen!
Det känns så obehaglit nu när det är så trångt! :p Men snart är h*n här, så h*n får väl hålla på ett tag till då =)


IGÅR
Var vi hos mamma, jättemysit med hela familjen =)
Käkade god mat och spelade lite kort, mormor blir ju så glad när vi gör det =)
Adde kom ut och fikade, då karate är i stockholm.
Sen på kvällen, runt halv 7, kom Jossan hit, hon kan nog inte vara utan mej tror jag :p
Vi kollade på körslaget en stund, men varierade med lyckohjulet! HEHE
Gammal man känner sej som sitter och glor på sånt :p

Jag la mej tidigt! Trötter som bara den...
Thai-jävel ringde och väckte mej i natt runt 1-tiden!
Då hade hon tappat bort sej!
Men hur ska jag kunna hjälpa henne när hon är i Norrland!?
What ever!
Det gör ingenting att folk ringer,men när klockan är efter 12 och det inte är något "viktit", då behöver dom ju inte ringa mej, det finns väl någon annan de kan ringa!? De vet ju att jag sover då, i regel!


Idag ska vi bara ta det lugnt och jag får tillbaka min mobil =) Wiihuu =)
Mamma och mormor ville att vi skulle komma ut till mammis och spela kort, men jag vet inte!? Det är ju så skönt att bara vara hemma med! Trivs så bra här! Det är så fint nu =)

Jaja, vi får väl se!
Nu ska jag kolla grodan-bilder på nätet ;)
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0