5 April 2010

Måndag 37+2

Åh vad jag vill att tiden ska gå!
Men det är nog några veckor kvar skulle jag tro!
Tror att min lille fis vill stanna där inne så länge h*n bara kan! :p
Får väl se!
Ska till läkaren på onsdag och prata om förlossningen!
SKA FÖRSÖKA KOMMA ÖVER RÄDSLAN NU!
Vill ju föda normalt om jag kan, men ångesten tar över handen på kvällarna!
Fyfaan!
Får hoppas att den lille väljer att komma ut på dagen (A) HAHA då är jag inte alls lika rädd!


Leslie har dammsugit och skurat här hemma! Jag ska ta hand om toaletten sen!
Efter det ska jag ta mej ett bad! Underbart!
Så skönt att Leslie gör dom där sakerna, jag får så ont i ryggen av det!
Så skönt det <3

Helena kommer sen! Jossan är här, vi ska spela lite kort sen!
Kanske kommer min Madde med =)
Får se, får se!!!


Ha en bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du klarar detta gumman,.. :) Om inte så får vi hoppas bebbe kommer på dagen hihi .... Vill se lillfjärt snart ju ....

2010-04-05 @ 21:15:20
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0