9 April 2010

37+6 fredag

Hej hej!
Idag ska jag till kuratorn på sjukan och prata om förlossningen!
Leslie ska också följa med, han har ju faktist med det att göra..
Den 12 ska jag till BM igen! Det blir många besök till olika läkare och sånt nu när jag ska prata om min fl-rädsla!

Hade lite f-värkar igår, jag vart så trött på´t så jag gick och la mej!
Somnade skaplit och har sovit ganska bra, vart uppe typ 5ggr och kissat "bara"...

Vi har käkat frukost och druckit morgon-kaffe!

Ska in till stan sen! Måste upp till skatteverket! Idioterna svarar ju inte när man ringer!
Igår sattes jag i kö, men det bröts eller något och när jag då skulle ringa upp igen direkt så "var det många som ringde" och de bad mej att försöka senare! Man kan ju bli galen på´t! Men vi åker in ist! Får väl bli efter sjukan!
Om jag inte måste hem och äta emellan! Hungrig hela tiden! :p

Har fått det där socker-suget på riktit nu med! Dumma påsk ;) Det är för mycket godis överallt :p
Men gott äre!

Annars är det ju helg nu! Och ikväll blir det nog bara att vara hemma framför TV´n! Skönt med slappiskvällar!
Man uppskattar det nu! För ett år sen skulle jag inte sitta inne en fredag!! Då skulle det vara öldrickande som gällde!
På söndag ska jag, mamma och Leslie åka till gamla lägenheten och städa av den! Då är det med färdigt! Så skönt =) Den är ju inte så stor heller, så det kanske kan gå på typ 3 timmar, vi måste ju ta fönstren med!

Ha en jättebra dag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0