Inne trallalalalaa

Har bara vart inne hela dagen =) Precis som jag sa =)
Leslie är i affärn nu! Han ska handla hem till tacos =) Och så mina JÄVLA magtabletter som kostar multum :(
Men jag hoppas jag slipper dom sen efter bebis kommit =)

Japps, så det blir tacos här idag! Mums!

En del sammandragningar har jag, men inte speciellt mycket f-värkar.. Känner av lite lite.. Men inte alls mycket!
Kan inte vattnet bara gå nu så vi kan åka in sen!? Ploppa ut bebbe och sen komma hem (A) Hehe
Som en nysninig vill jag att det ska bli (A) HAHA jaa, önsketänkande (A)
Hehe, vad jobbit det är när hela magen drar ihop sej så dant :p

Ikväll blir det att kolla på idioten på TV... Anna Anka... :p Vilket cp :p HAHA, men det är ganska skoj att kika på :p

Ha en fortsatt bra dag!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Haha Anna Anka är görskön ju ;D



Sv : Jag fick värkstimulerande dropp med båda. Med William stannade värkarna av och med Valkyria var dom inte tillräckligt starka så därför fick jag det.

Dom ökar droppet lite i taget så att kroppen ska hinna med. Men jag fick pinvärkar, dvs en värk ska ju normalt vara i en minut. Mina var flera minuter och ville inte avta. Men ut kom dom ju båda två :)



Finns väl olika sätt att bli igångsatt? Tror jag iaf :P

Det kommer gå bra! Men hopppas att det sätter igång av sej självt :)



Har du funderat på bedövning och så?

Postat av: Sandra

vi får hålla tummarna ;) om inte annat så är det ju absolut inte lång tid kvar ;)

MM, va gott med tacos. här blir det falukorv och makaroner ;)

2010-04-21 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0