Kvällen!

Har idag tagit en STORstädning här hemma! =)
Den där JÄVLA mattan blir jag galen på! :p
Det fastnar så mycket katthår på den! Disel är ju vit med! Så det syns ju så mycket!
Men en halvtimme-40 minuter satt jag med den! Så nu ser den vettig ut =)
Sen har jag gjort det vanliga, dammsugit, skurat, bäddat rent, torkat av, gett blommerna, tatt balkongen osv.. Så nu känns allting rent och fint igen =)

Visst känner man av magen lite nu ikväll när man hållt på hela dagen, men inte så farlit iaf! Skönt att slippa ha ont! Ska ta mej ett par panodil innan jag lägger mej! Så jag inte får ont i natt sen! Känner ju en molnande värk under revbenen igen! Nu ska h*n ju hålla på där så dant!

Till mat vart det kyckling, pommes, sås och grönsaker ;)
Det var fint det! Känns lite som "ute" mat när man käkar pommes!
Jag tycker inte om pommes igenkligen! Men ibland funkar det faktist!

Jag, Leslie och Sandra har spelat kort och yatzy =) Mysit =)
Karate och Adde var här en sväng på kaffe och sen kom Daniel, Leslie´s bror och kikade på´t, han har ju inte vart här än =) Trevlans =)

Nu går efterlyst på TV´n och jag har tatt mej en dusch och smörjt in mej =) Göttans =)
Ska ta ett tag med fönen, kan INTE sova med blött hår och efter det blir det kvällsmacka!!

Hoppas ni haft en bra dag!

SES ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0