Kvällen!

Så vart det kväll och vi ser på 2 1/2 män! Tycker det är ett bra program =)
Helena och Jossan har vart hos mej! Vi har spelat kort och pratat lite skit, mest om Helenas nya "kille" =) En kille som hon dejtar iaf! Kul för henne! Hon behöver en karl ;) Jossan´s pucko kille har nog problem tror jag! Så jävla nonchalant! Svårt att ens svara på ett sms? Stackars <3 Men hon klarar sej bra, med eller utan honom!

Jag och Leslie ska ta en kvällsmacka snart..
Leslie har städat här idag och lagat god mat! Jag har bara diskat, skulle tagit hand om toaletten, men jag gör det i morgon ist! Det är ingen brådska, gjorde det bara herrom dagen! Men i morn ska jag göra det!

Jag har målat en tavla till barnrummet =) En med en groda på =) Det var kul och kanske gör jag fler innan bebis kikar ut!? Får se! Det var lugnande och rogivande att få sitta i "ensamhet" och bara måla! Skönt!


Tanken på förlossningen snurrar i skallen! Det kommer och går i vågor! Ikväll är det inte så farligt, än så länge!
Får hoppas att jag slipper ångesten ikväll! Jag hatar det!


Mamma berättade att småbarnen hade vart sjuka igår igen! Stackars barn! <3 Hoppas att dom snart blir helt friska! Älskade ungar <3

Nu ska jag se klart på TV´n och efter det kvällsmackan!
Leslie ska upp i morgon! Så klockan den ringer vid 8-tiden!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe jaa visst är han sööt min prins :)

2010-04-06 @ 11:47:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0