Tankar om Tessan och MIN lycka!?

Visst blir det en massa tankar omkring det här med Tessan!
De mesta tankarna går till barnen och till Tess föräldrar!
Hur ska hennes föräldrar klara det här? Fixa med Tessans nya lägenhet som hon inte alls var mycket i, Begravningen, oron för barnen och självklart all sorg. Usch, jag lider med dom så mycket!

Sen blir jag nästan förbannad på en utav fäderna! Nu har han öppnat ögonen och KANSKE förstått att han kunde ställt upp SÅ MYCKET mer än vad han gjort! Men när man läser hans inlägg på FB om Tess, då låter det nästan som om han tycker synd om sej själv?!!! Jag förstår mej inte på honom! Och Tessan som har tjatat på honom att han ska träffa sitt barn, han har lovat och sen skitit i att komma!

Kan inte förstå mej på sånna föräldrar! Barnen är väl sitt allt!? Det är ju någonting som är värt så mycket mer!
Även om jag nu inte har något barn, ÄN, så är knodden i magen jätteviktig och älskad av mej! Jag bryta ihop om det hände något med min lilla gangster-unge <3

Tessan, hon har vart stark, ja! Men jag trodde aldrig att hon inte kunde klara det här!!!!!? Jag trodde inte att hon, 30 år, skulle lämna oss!? Hur i helvete kan det vara så!? Varför får sånna saker hända!? Det är ju inte klokt!

Känns så konstit i kroppen och mina tankar skiter sej!
Självklart är jag ledsen över Tessan, jag kommer sakna henne enormt!
Det känns som om jag inte har kvar rätten att vara lycklig just nu. Över barnet som snart kommer.
Alltså att jag får vara lycklig över det! Jag borde ju vara ledsen över Tessan!
Men jag är lycklig!

Är det så fel att vara det, även om man förlorat en nära vän!?

Jag kan inte rå för att jag är det och det ger mej en massa skulkänslor och ångest! Det är jättejobbigt!
Åh!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackars barn o föräldrar :(

Men nu slipper hon lida mer..



Kram

2010-04-18 @ 19:53:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: jonna

klart du får känna att du e lycklig! om du inte skulle de så skulle du bara må dåligt och vara ännu mer ledsen för hennes skull ju.. du kan känna sorg för henne samtidigt du är lycklig.. se de positivt att du kan va lycklig ändå fast du kä'nner sorg..

2010-04-18 @ 20:17:52
URL: http://jonna1988.blogg.se/
Postat av: KickaAxelsson

sv: gud jaa, jag skulle aldrig ha orken att gå igenom allt hon gått igenom!

en stor tanke till familjen hennes + barnen!



de dära med thomas, vet jag för min kompis har anmält han 3 ggr under deras förhållande han fick besök förbud till slut, plus att han släpptes från häktet i måndags då han hängde sej..

2010-04-18 @ 20:22:08
URL: http://kickaaxelsson.blogg.se/
Postat av: KickaAxelsson

Maria menar jag!

Och jaa vi menar samma Thomas!

Mjo Pelle hitta han i torsdags, tackvare att Mios mamma inte hade fått tag på Thomas så hon ringde Pelle så han drog dit, då hitta han honom!

2010-04-18 @ 22:23:18
URL: http://kickaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

oj, jag beklagar sorgen efter din vän =( men såklart får du känna lycka, något stort och fint väntar er.

2010-04-19 @ 08:10:21
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0