13 Agusti 2010

Allting är bra med oss!
Mellan Leslie och mej är det bra igen, eller bättre iaf och det är skönt!
Jag hatar att vara osams! Och fatist är det ganska jobbigt att "jag tar tillbaka" honom hela tiden! Men saken är ju den att vi älskar varandra och vi har ju våran lilla dotter ihop!
Så om inte annat försöker jag hålla ihop familjen så gott jag kan!!


I helgen blir det mys!
Har pluggat hela veckan! UjUJ!
Första provet är gjort idag med!
Får nog veta nästa vecka hur det gick, jag är tvungen att ha över 75% rätt, men det tror jag att jag kan ha =)

Nehej!
Kaffe nu och sen en dusch! Lite städa med kanske =)
Ska BARA vila resten av helgen och mysa EN MASSA med mammas lilla gose-älskling <3


Älskar Isabella mest av allting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0