20100806

NEJ, jag orkar inte!
Jag klarar inte det här!
Allting är så jävla jobbigt!
Det känns verkligen i hela kroppen!

Han är ute idag igen!
Vi träffades en snabbis på stan. Skulle prata igenom allting, hur det ska bli med Isabella och så..
Men folk störde, sen kom hans bror och hämtade honom, vi hann prata i 2 minuter kanske! Kom inte fram till mycket mer än att vi ska ha Bella "varannan" dag.. Bara det att han VÄGRADE ändra sina planer för ikväll även om han var ute igår!? Men, men! Jag har Bella så gärna, det är lixom inte det! Jag anser och tycker att han borde växa upp och ta sitt ansvar som pappa med! Allting hade vart så mycket roligare om han ville vara pappa och om han gillade papparollen, men tyvärr är det inte så..

Jag trodde att allting skulle lösa sej, men det gör det inte!
Jag trodde faktisgt att han skulle komma in i papparollen, även om det kanske skulle ta några veckor, men det är ju samma sak hela tiden. Han lovar och lovar, sen gör han om det och sen kommer han och har ångest!

Jag har ångest!
Ångest över att jag gav Isabella det här!
Jag ångrar verkligen INTE min fina <3 För hon är det bästa som finns och det bästa som hänt mej!
Det är bara det att jag känner mej så dum som verligen trodde på honom och hans ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0