Jag Hatar!

Så jävla dum jag känner mej! Hur kunde jag gå på hans skitsnack?
Känner mej så jävla besviken, inte på Leslie, utan på mej själv för att jag vart så jävla dum!

Han är alltså ute IDAG och dricker, han passade på att dricka när jag och Isabella var på SkänningeMarken, då stack han hem till sin pappa och satte sej och drack! MOGET! Så han har alltså, mitt på dagen, druckit öl!


Hur faan tänker en sån människa? Tänker han alls?


Har iaf sagt till honom att det är bra nu!
Jag blir ensamstående mamma, vilket antagligen kommer bli det bästa, och han kan återgå till sitt gamla skitliv, om det nu är det han vill!
För ut här ifrån ska han!

JAG HATAR DEJ LESLIE ESPLUND!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej

jag vet inte om du kommer ihåg vem jag är... Emelie från PM gick i parrallel klass med dig.. Vill bara säga att jag tänker på dig.. Det är inte alltid så lätt med allt.. Jag är själv nybliven mamma... kram

2010-08-05 @ 19:42:46
Postat av: Johanna

Du kommer klara dig alldeles utmärkt Sara, du är en stark tjej. De märktes på Bona! Du o din dotter förtjänar det bästa. Beundrar dig!!

2010-08-06 @ 06:22:54
Postat av: Zanna

Han kan ändras de kan han men de handlar om viljan se på Matte, han ändrades men han behövde få se att jag menade allvar också. SÅ stå på dig så ska du se att de blir bra i slutändan!

Beundrar dig tjejen!<3

2010-08-08 @ 15:03:50
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0