2 Februari 2010

Jag mår så illa!
Dagen började med att dom ringde från Platen! Och visst har jag fått en 3a där!
Problem med att Leslie ska flytta med bara! Men möte om det nästa vecka, onsdag!
Jag hoppas och håller tummarna för att allting ska gå bra!!

Hoppas att inte nötterna tagit bort mej från 3an nu bara! Bara för att vi ska ha möte!
Då blir jag galen! Men om allting är som det ska så blir det inflyttning 1 Mars!
Då hinner vi/jag med att kolla igenom tapeter och massa annat innan vår lilla Bebis kommer till världen!
Det är så skönt att jag fått en 3a för 2500:- i månaden! Underbart <3
Jag hoppas att Lelle kan flytta med nu bara! annars får han "vara mycket hos mej"!
Det ger sej!

Leslie har skuld hos Platen och han har innan haft en massa fester och massa liv då han bodde med sitt x och i egen lägenhet, därför har han problem med att KANSKE inte få flytta med!

MEN jag anser att alla människor kan förändras!
Han har ju bott här nu över ett halvår, utan skulder och utan några klagomål! Jag hoppas att dom kan ta hänsyn till att han ska bli pappa och att han faktiskt har mognat till!

Vart på Lernia idag! Det gick bra, var där vid 10 redan i morsen till 4, fast jag inte behövde det!
Men ska ju inte dit i morgon så...
En tjej kommer och kollar på lägenheten i morgon, runt halv 3 tiden! Får se om hon tycker om den!
Helst vill ju JAG att det ska vara någon som inte har en lägenhet innan så dom kan ta över redan 1 mars!
Men knappast troligt :p
Får se, får se! Hon (om hon ska ha den här) kanske får sin gamla uthyrd till 1april iaf!?
Ja vi får väl se! Kanske kan det gå fort för henne med så redan i Mars!?

Hoppas kan man ju göra!

Leslie han dammsuger av här hemma nu!
Och jag ska städa undan lite i morgon innan tjejen kommer!


Idag han mammas bus-bebis sparkat och snurrat och haft sej en massa inne i magen!
Kommer bli en riktig rackar-unge det där ;)
Mamma´s hjärte-gull!!!!!



TV, Vila, Sova

MÅR ILLA

Kommentarer
Postat av: Zanna

Vad gött att ni har fått en sådan ungdomslägenhet. Tycker de är kanon bra med dom hyrorna dom har!

Men var fick ni den i sådana fall?

2010-02-02 @ 21:50:53
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, nu du är det du som slöar med brevet ;) MAHA ;D

2010-02-03 @ 11:43:00
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0