2010 02 20 Lördag

Vecka 32!  (31+0)


Hej Lördag! Hej vinterväder! Hej Agnes som kom precis =)

Som sagt! Min lilla tjejja är här =)
Hon kom bara för en liten stund sen!
Min kille åker nu iväg en sväng, till sin mor och till affären! Min johanna kommer om en stund =)
Sen blir det att fixa till tacos, det ville lill-stumpan ha! Det blir övernattning här för henne! Vi ska se på film och mysa med mat! Senare ikväll blir det morötter och dipp! Just nu sitter hon och ritar hjärtan! Jag passade på att sitta lite vid datorn! Kika runt lite och skriva lite om vad som händer här hemma!

Så gick jag och Leslie in i vecka 32 idag med! Nu räknas det ner kan jag lova! Känns bra iaf just nu!
Har inte kräks idag och inget speciellt ont heller har jag!! Skönt det =)

Kommentarer
Postat av: Zanna

Åh, inte lång tid kvar nu!!!!!!!!!

Hehe, jag räknar ner mina dagar och jag har ändå ex antal dagar mer än dig kvar;)

2010-02-20 @ 14:04:49
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ne fy man vill verkligen inte ge sig ut i detta väder.,, Hoppas det slutar snart... För här i Mjölby snöar det ännu Suck!

2010-02-21 @ 09:42:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0