20100207 Söndag!

Så, bara för att jag skrev igårkväll att jag inte kräks på flera dagar så kommer väl allting nu!?
Mår så illa! Och jag tycker att allting här hemma luktar illa med!

I morgon blir vi av med skabbet! =) Jag är lycklig! Heheh!

En vecka full med massa möten, ne vars!

I morn blir det vetrinären, så stygnen åker bort, sen ut och lämna kattfaan =)
Tisdag är det socmöte, 17.15!!!!!! Dom kunde inte ta en senare tid eller?
Onsdag möte med platen!

Sen har jag ju Lernia hela veckan med!
Och någondag till LKPG HOPPAS jag =) Hehe!!!


Ne nu blir det att kräkas lite till tror jag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, ja. det är bäst att jag ändrar det ;) hur är det med dig då stumpan? måste ses snart. när flyttar ni?

2010-02-07 @ 13:17:33
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vart ska kissen någonstanns då?

2010-02-07 @ 22:25:42
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0