24 Februari 2010

Onsdag!  31+4 idag!
Kaffet är uppdrucket och Leslie ska iväg till läkaren!
Mina kläder har kommit så ska hämta dom sen! Mamma måste komma in, hon får ju den där avin hem!
Ska be henne köra ner mej till Platen och skriva kontrkatet till lägenheten så det blir gjort med!
1 April blir det ifrån! Får se om vi kan bli av med den här tills det datumet! Kanske!? Hoppas!

Det ska bli så skönt att flytta! Jag längtar som en tok! Även om det är bättre här nu med allting så ska det bli underbart! Det blir närmre till stan, sjukan, Leslie´s färäldrar och allt det andra! Skönt det där!

Vet inte vad som händer idag riktit! Måste ringa läkaren till mej med sen! Men det måste jag inte göra idag! Så jag väntar med det, ett nytt sjukintyg!

Igår hade jag värk! Ajaj! Drog till i hela magen och ryggen! Trodde helt ärligt att ryggen skulle gå av, att jag skulle gå av på mitten! Men inte =) Det gick över! Min lilla Bebis tröck uppe vid revbenen så där var jag ju lagom öm! När jag skulle sova, då var det dags för bebbe att vakna till liv! Vilket inte uppskattades så mycket av mamma :p hehe! Men jag somnade sen iaf! Det börjar bli trångt där inne! Hehe!
I morgon är det BM igen. 15.30! Mäta magen! Hoppas att den lill* växer som "den" ska! Men det tror jag nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0