3 Februari 2010

Jag har SÅ ont i ryggen just nu!
Har dammsugit och skurat, fattar inte att jag ska behöva ha sån otur hela tiden!
Det är ju lägenhetsvisning här hemma idag.
Har lite disk kvar, men det ger jag blanka-faan i! Jag orkar inte! Det är ju städat annars så!

Sov SÅ dåligt i natt! Mina magtabletter är slut, så Leslie får handla med sej det sen! Så kanske jag kan sova!

Känns nästan som om jag håller på att bli sjuk igen!? Mår så illa! Men jag vet inte!? Jag hoppas inte det!

I morgon är det BM igen! Mäta magen =)
Och på lördag går vi in i vecka 30 redan!


"Bara" massa skit idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men vrf flytta inom platen för då? Är det för att ni hittat en sån billig trea ? För jag tänkte det kan ju inte vara alls roligt om inte leslie kan bo hos er.. eller stå skriven eller något sånt.. Måste ju kännas skönare om ni verkligen har/bor en trea ihop!

2010-02-03 @ 15:36:57
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0