klagar!

Känner mej så nere och ensam! Har ont och allting är bara tråkigt!
Jag fasar för mötet med soc idag och jag är ännu mer nervös för mötet med Platen i morgon! Som tur är så är mamma med i morgon! Skönt det!
Känner mej ledsen och vill helst bara lägga mej och sova bort den här dagen!
Sova bort morgondagen med helst! Vill att det ska vara fredag eftermiddag så jag kan lägga mej i sängen och bara vara! Borde ta ett drag med dammsugaren med jag orkar inte just nu! Har så ont i ryggen och magen! Är stenhård över magen! Den lille kanske växer!? Därför jag har ont!?
Har iaf vart i tvättsugan och ska ner dit igen om 45 minuter! Då blir det att hänga och slänga in ny tvätt i maskinen! Vi har SÅ himla mycket nu!

Jag kan inte förstå varför jag är så ledsen!? Det borde ju vara tvärtom! Kanske är det för mötet i morgon! Men det MÅSTE gå bra! Det MÅSTE det!

Tur jag har min familj och mina vänner som kan förstå lite!

Att vara gravid är ingen sjukdom! Nej, det är det verkligen inte! MEN att ha ont, må psykiskt dåligt och att vara oerhört trött, det hör nog till, iaf för en del! Och en av dom är jag!
Att sen dom där JÄVLA ÄCKLIGA SOCIAL-FITTORNA inte kan fatta det, ja, jag vet inte vad man ska säga till dom!?
Dom förstår ju inte iaf!?? Äckel-Jävlar!

Jag är SÅ jävla trött på BoF med! Även om K är kalas-bra så vill jag inte vara där nere mer! Det är tråkigt och jag får ont i ryggen av att BARA sitta! Jag vill bara få vara hemma! Ta hand om hemmet, djuren och mej själv just nu!

Är man inte själv gravid eller har vart gravid, då förstår man nog inte hur jag menar!
Det är inte så att jag vill att du som läsare ska tycka synd om mej! Det är inte de, men jag behöver få skriva av mej!

Jag är jättearg också! På mej själv och på dom flesta andra! Även fast ingen har gjort mej någonting!
Jag är trött på mina medmänniskor, FÖRUTOM mina nära vänner och min familj.
Jag försöker att ta en dag i taget! Och ibland fungerar det bra faktiskt! Men nu känns det igen att allting bara släpper! Jag har ingen lust allt med någonting! Att gå in i deppression igen har jag ingen som helst lust med!
Jag vill må bra! Och dom dagar jag gör det fungerar livet och allting är över förväntningarna!

Jag längtar efter min lilla bebis! Att ha henne / honom i mina armar! Jag längtar massor!
Jag vill att dom här veckorna ska gå fort, så jag slipper ha ont!
Jag vill sluta vara så arg och ledsen!
Jag vill kunna sova ordenklit och en dag vakna upp och vara utvilad!
Jag vill slippa den här magvärken, ryggvärken och migränen!
Jag vill sluta må så illa och kräkas!

Jag VET att allting det här kommer att vara värt det den dagen jag får se min son/dotter första gången!
Men jag vill så gärna att den dagen snart ska komma!.....



Jag saknar min bästa vän!
Jag saknar hennes lukt!
Jag saknar att få bulla in mitt anikte i hennes varma päls!
Jag saknar att få vakna av att hennes svans viftas hårt mot väggen!
Jag saknar att ha henne trängandes i sängen eller i soffan!

Jag saknar dej Bella så mycket!
Jag hade gjort vad som helst för en till dag med dej!
Jag saknar dej så mycket att det gör ont i mej!

Jag älskar dej! Och kommer alltid att göra det!
Jag kommer aldrig glömma dej!

Du var min allra bästa vän! <3
Mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så där kännde jag med förr :( och så önskade jag att dom sista veckorna skulle gå fort. Men fy vad dom går långtsamt nu :(

2010-02-09 @ 16:11:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Mia

önskar er all lycka världen,och hoppas du snart mår bättre,, kram på er

2010-02-09 @ 17:48:44
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Känner igen mej och jag vet hur det är att må skit. Inte nog med att det är tungt, så är det en massa hormoner som ställer till det så att det blir extra jävligt !

Vissa dagar ville jag bara sova, vissa dagar hatade jag alla, vissa dagar tjöt jag som en stucken gris för ingenting...



Hoppas att du mår bättre snart och att du får känna att tiden går lite fortare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0