Underbara Nyheter!

Mamma messade förut och jag fick underbara nyheter som lättar upp en hel del för oss!
Nu kanske det allting kan lösa sej med Leslie och lägenheten iaf! <3
Vi får se! Men jag hoppas och håller tummarna för det med! =)

Jag vart så himla glad nu när jag fick nyheterna av mammut =)
Det kändes som om någonting riktigt tungt lyftes från mina axlar!


Mitt illamående och min värk i kroppen försvann nästan! HAHA så glad vart jag!





Just idag och just nu känns allting så underbart <3



Åh lilla Bebis <3
Vad mamma tycker om dig <3
Fast det ibland gör ont när du sparkar mig och du får mig att må illa :p
Så tycker mamma om dig mest av allting!

Nu är det inte alls så lång tid tills du är här!
Och då ska mamma och pappa fixat dig ett eget rum och en fin, trygg miljö att komma ut till och växa upp i.

Tänk att du var, första gången jag såg dig på VULét, bara 2 cm stor och att du just nu, i denna stund, ligger och sparkar i min mage, nära 40 cm lång och du väger ungefär 1,4 kg...

Även om det ibland är obehagligt när du rör dig så finns det inget bättre, ingenting kan slå den känslan!

När du för första gången kommer ligga på mitt bröst, kommer det vara en otrolig upplevelse!
Jag kommer få se dig! hur du ser ut! Jag kommer få lära känna dig, som den individ just DU är!

Du kommer för alltid och evighet vara det finaste jag har och det bästa som jag vart med om!

Jag kommer g

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja får hoppas att det löser sig för er och att han kanske ger honom en ny chans att bevisa att han kanske ändrat sig!

2010-02-03 @ 18:26:23
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi, okej. ta den tid du behöver precis som jag har gjort ett par gånger :)

2010-02-03 @ 18:37:10
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Zanna

Vad skönt att du har fått något positivt att tänka på..



Sv:De gick bra hos bm:) Med oss är de väl rätt bra:d

2010-02-03 @ 22:05:53
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0