1 Januari 2010

Gott nytt år!
Här började det nya året dåligt, men det hade jag väl kanske förstått redan...

Vi var hos Madde en stund igår, det var mycket trevligt =) Sjöng karaoke, jag och Madde då självklart! HAHA Ingen annan vågade sej ju på ;) Men vi är dom coola!
Efter det åkte vi till Jojo! Det var där jag förstod att det skulle balla ur!

Vi kom till Jojo och allting var lugnt och trevligt, Vi skulle ha tagot 20 över 12 bussen hem men Jojo´s snälla pappa kom och hämtade ist! Då skulle Leslie inte med! Ist gick han till sina bröder med Adde och Karate och fortsatte dricka.... Jag har varken sett eller pratat med honom efter det. Jag messade till honom men han kan ju inte svara, från hans mobil! Han kunde svarat från Adde eller Kickan!

Jag kan väl med förstå att han ville träffa sina bröder MEN det kunde han bestämt innan!
Jag har vart så orolig över det här med magväken! Och så super han ist? Och tycker synd om sej själv, "jag känner mej så hjälplös när du har ont, jag vet inte vad jag kan göra". Hur faan tror han att jag känner mej då?

Antagligen är det bara legamenten (eller vad det heter) som sträcker sej och samtidigt har jag växtvärk! Men skulle det bli sådär jobbigt igen, så får jag åka in. TÄNK om det hade hänt i natt och han valde att hellre dricka!?


Känns som om man är ensam i allting som har med ansvar att göra. Han verkar ju inte inte bry sej ett skit!
För mej känns det som om han valde att festa ist för att ta det säkra före det osäkra.!


Han har iaf varken kommit hem eller hört av sej på något sett.

Konstit att man mår som man mår ibland.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0