2010 01 04

Hejsan alla!
Så var vi vakna här hemma och frulle har vi i magen =)
Bror ringde och väckte mej förut =) Pratade bara lite skit!

Jag ringde även BM förut med! Ska dit i morgon! Får la se vad dom säger, men visst kan det vara så som Kicka säger =) Jag tror ju inte att det är fel med bebis eftersom h*n lever om som tusan i magen! Men jag vill veta om jag kan göra något för att förebygga smärtan!? Det gör ju så ont ibland! Usch ja!

Sitter nu i sängen och dricker kaffe för andra gången idag =) Mums =)

Leslie ligger och vilar här brevid, han är genom-förkyld och då är det ju självklart så synd om honom =) <3
My love <3
Han är ju hostig, men han har fått noskapin av mej, så får se om det kan hjälpa på honom!

SES

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förssök rör på dig! Har du någon vetekudde hemma? Isånafall värm den i micron och lägg på magen det bruckar jag göra... Och det hjälper-- För motion har aldrig varit min grej du vet haha ASG

2010-01-04 @ 19:29:23
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

det kan inte vara sammandragningar då? För det kan ju göra satans ont... Men det ska inte hålla i sig så jätte länge..! För jag frågade min Bm om det och hon trodde nästan till 90% att jag hade sammandragninar + att barnet har ju fixerat sig neråt nu! Och det kan ju med göra ont!! Kram

2010-01-04 @ 19:57:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0