20100114

God Morgon!
Har vart vaken ett litet tag!
Är så seg i kroppen idag och en skallebengan är på väg känner jag!
Men ändå mår jag MYCKET bättre! Det är så skönt!
Jag hoppas att jag slipper vara sjuk mer! Tror nog att man som magsjuk kräks med om man är gravid! För fy tusan vad jag har kalvat nu dom här dagarna! Effersej var det ju några år sen då jag var magsjuk sist, men iaf!

Ska vara hemma idag med! Men i morgon ska jag till Lernia och rita! Tar det här som en vilodag! Det är jag värd efter allt :p
Har ont i bröstet och i magen när jag hostar, är nog "träningsvärk" efter att jag tatt i så dant tror jag!

Mamma var inne här igår, vi har ju väntat på mattor, gardiner, påslakansett och handdukar! Vi fick 2 par gardiner, påslakan och ett paket handdukar! Faan vad ledsen jag vart över mattorna! Men jag ska kolla på IKEA! 
Vi måste ha nya mattor! Det ger sej! 

Idag är vi i vecka 25+5 och bebis sparkar lite då och då! H*n kanske också har känt sej seg nu!? :p 
Men igårkväll körde h*n en sväng om i magen =) Mammas lilla älskling <3

Tiden går så fort! är inne i vecka 27 på lördag! Gisses! Nu springer veckorna iväg! 
Men jag tycker bara att det är skönt! Jag vill att våran lilla dotter / son ska vara här hemma med oss, utanför magen! Och jag vill stolt få visa upp det vackraste barn på jorden =) 
Åh, vad jag längtar nu! <3 

Det ska bli så skönt att slippa kräkas och må illa så mycket med sen efter jag har ploppat ;) Heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0