20100123

3 Månader kvar exakt idag då! =)

Idag går vi in i vecka 28!


Hela veckan har jag vart på Leria, utom onsdag, då var jag ledig =)
Det är en tjej där som är så jävla rolig *fniss
HAHAHAH


Idag hade jag planerat in att vara barnvakt år Gabbe, men det behövdes inte!
Leslie ska tvätta! Så för mej blir det att dammsuga och skura osv! Att det kan bli så skitit efter bara några dagar? :o Men så är det i varjefall! Så det är min härliga lördag!
Det tar ingen tid att städa upp här heller! Så det blir väl mys ikväll igen!

Igår var Adde och Karate här! Vi såg på film och åt MASSA godis och morötter med dipp! Fasen så gott det är =)
Jätte trevlit!
Både jag och Lelle somnade till TV´n runt halv 2-2! Så trötta =)

NEJ nu blir det frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0