20100125 Måndag!

Hej!
Redan måndag och ny vecka!
Gick upp klockan 7 i morse! Skabbet skulle till vetrinären! Så ny-opererad är kattrackarn nu!
tycker synd om henne, för hon har ont! Så fort hon rör sej lixom! Hoppas att det mesta går över under natten! Vill ju inte att hon ska ha ont! Hon ligger och morrar och gapar! Inte alls kul varken för henne eller oss! Stackars!

Den 8/2 ska vi in och ta bort stygnen på henne! då ska hon också få en andra kur i örat, öronskabb. Det var bra att de tog den första idag! Och så fick vi med oss hem till grabbsen med! Disel var så duktig när han skulle få i öronen! Men Peppe, han var motsträvig! Stackars mamma, henne rev han! Men, men! Dom ska ha i öronen igen om en vecka! Kalas-bra! Jag har kikat i grabbarnas öron, dom har inte haft någon skit där inne, och eftersom Skabbet inte har kliat sej någon nämnvärt så har jag inte kollat där! Men, men! Nu har de fått en kur av det med!

Inte billigt att ha kissekatter :p 1200:- gick det på idag! Men det är det värt!

Har vart med mamma "hela" dagen! Saknar henne redan! <3
Hon följde ju med till vetrinären, fick köra. Passade på att ta BM och ta blodprovet då med! GAH, snacka om att jag dratt ut på det! Men hade Embla på och kände inte sticket alls! Så nu är det gjort och jag ser ut som en sprut-skjutare :p ASsnyggt med blåmärke i armväcket :p Men, men FIXAT!
Efter sjukan körde vi ner Lelle till Brodsson!

Det går bra för honom där nere! Jättekul att det fungerar! Även att han har vart sjuk och inte vart där nere allt för mycket så verkar han trivas med grabbarna och med sakerna han gör! Stolt =) Det är min kille det <3

När jag och mamma hade kört ner Leslie så åkte vi hem hit! Madde kom och vi frullade med frallor och kaffe! Jättesmarrit =) Jag och Madde kikade på Days och mammis badade =) Hon tycker att det är så skönt och klart att passa på när hon ändå hade tid och då hon var här, mamma har ju inte badkar i huset! Har varken beredare för det eller plats! Så kalas att hon kan bada här =)

När days var slut så var det dags att hämta Skabbet igen! Hon var vaken när vi kom och skaplit pigg! Körde hem henne, hon fick vara kvar i buren tills jag kom hem igen så inte grabbsen skulle störa henne, mamma körde mej till Lernia. Jag har gjort klart mina "tavlor" där =) HaHa, så fina så ;) Paljetter och skit på´t :p

Mamma hämtade upp oss vid 4-tiden, då åkte vi hem och skabbet fick komma ut! Hon hade ont och morrade, men hon fick i sej lite mat! Tur det! Vi lämnade katterna efter ett tag och mamma och jag åkte o klippte oss! Leslie åkte till sin mamma och pappa. samma hus där vi klippte oss! Mammas hår vart jättesnyggt! Mitt ser typ ut som innan, bara att jag har färgat det svart nu under kvällen!!

Hela dagen har bara vart en massa farande!

Leslie och jag lagade sen middag, fisk och potatismos! Gott!
Klockan 22.00 börjar ett program som jag ska se! Sen ska jag nog bara slöa och läsa!

Madde kommer i morgon klockan 10.00, frulla och se Days! Sen blir det Lernia för mej igen!

Någon dag i veckan ska jag nog köpa gym-kort med! Röra lite mer på sej och simma lite!!!


SES

Kommentarer
Postat av: Jojo

ska du börja träna? :D kul!

2010-01-26 @ 09:54:03
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ahha okey.. :) För det ser verkligen cp ut.. Så får la hoppas dom fixar ordningen lite bättre allt... Hur ärre med dig då?

2010-01-28 @ 20:56:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0