7 Januari 2010

Redan torsdag!
Skönt att tiden knallar iväg! Här hemma sitter vi och väntar på pengar som kommer i morn! Det ska bli så skönt att få handla hem lite igen! Tur man han en snäll mamma som kan låna ut med när det krisar =) <3
Men så är det väl? Mamma är bäst! =)

Magen har vart jättebra i ett par dagar nu! Inte alls ont =) Så jävla skönt!
Har där i mot svårt att somna på kvällen för jag har så jävla mycket sura uppstötningar! Men det får man ju leva med! Även om det är jobbigt!

Magen växer kan jag ju säga =) Och det är kul när man inte BARA ser fet ut längre! HAHA
Ni som var runda innan ni vart gravida vet hur jag menar ;) Höhö!!

Snart går vi in i vecka 26! Det är ju redan på lördag! Skönt!!! Även om det ibland kan vara mysit att vara gravid så är jag ganska trött på det redan!
Den här gravven har ju inte vart den roligaste kan jag ju lova!

Först hade jag ju problem med ryggen, säkerligen någon nerv-jävel som satt i kläm, sen magont och så har jag ju spytt NÄSTAN varje dag på morgonen! MEN det är som sagt inte så jättelångt kvar =)
Och jag längtar så mycket efter min lilla skrutt där inne <3

Vet inte om jag har skrivit det, men mormor (min mamma) hade skickat efter ett startpaket med kläder, dock i stlk 56, som var så fina! Jag älskar dom =) <3 2 braller, ett par långärmade boddys, en kortärmad boddy, mockasiner, en mössa och en filt =) Allting för 200:- =) Från ellos =) Det gillas =) Hon sa inget först så det ver verkligen jättekul =) Och jag tackar så mycket för de fina kläderna <3

Har jag sagt att vi fick en bärsele av Jonas och Pernilla i julklapp? =)
Dom köpte den i Indien och den är jättesnygg den med=)

Tror jag ska slänga upp lite bilder snart! =)

Igår var Madde här och vi fick för oss att möblera om! =)
Så nu har vi vardagsrummet i det lilla sovrummet och tvärtom!
Men vad bra det vart =) Kalasfint! Och jag verkligen trivs =)
Sov nog bättre i natt än vanligt =)

Jag längtar så himla mycket nu att få bädda iordning i bebissängen och få vika in alla bebis kläder i en garderob!
Dock måste vi köpa både spjälsäng OCH en garderob! HAHA =) Men det ger sej =) Vi hinner!

Karate, Jojo och Adde kom och fikade på kvällen och snackade skit!
Jag och Leslie hade inget att bju på till kaffet så vi slängde ihop mockaruntor lite snabbt ;)
Gott vart de =) Vad vi kan, jag och min karl <3 =)



Nej! Nu ska jag väl göra något nyttit sen åka och handla det viktigaste!!!

pussellipuss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra ( Kicka )

Ja du tjejjen du är inte ensam om att den där inne lever om och bökar och stökar.. Fy vad min har börjat göra illa mina revben.. Det är hemskt och väldigt plågsamt... Hoppas du slipper det

2010-01-07 @ 22:33:50
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sandra

Hihi, jag förstog nästan att ni skulle mublera om! men fick "vardagsrummet" verkligen plats på den lilla ytan? puss!

2010-01-08 @ 07:55:40
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0