Bilder på magen, VECKA 25 (24+1)

gah! Vad ont det kan göra ibland!
Jag fick nyss kvällsmat av min bästaste sambo <3 rostmackor med kaviar och oboy ;) Jammi =)
Tack tack snälla hjärtat <3

Jag ska ge han frulle på sängen i morgon tänkte jag mej =) Bara magen vill så!

Min lilla älskling där inne snurrar omkring och kickar galet nu på kvällarna <3
Gärna när mamma ska sova med! Heh, då passar h*n på ;)
Men mej gör det inte det minsta, lite tråkigt när bebis kickar där jag har ont bara!
Man kan se nu på magen hur det rör sej där inne!
Men så fort jag ska visa någon, haha så slutar h*n! Skitunge <3
Men mamma har sett ;) Och pappa med så klart =)

Leslie tycker nog att det är lite skojjigare nu när det syns mer och så!




Och självklart nu när han kan känna! =)
Det har han ju kunnat göra ett tag nu, men nu är det ju verkligen livat där inne =)
Det kommer nog bli en riktig vilding det där =)
Lik mamma och pappa <3

Vi längtar efter dej din lilla buse <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin mage :)

Magvärk ja jag har haft samma problem..

Men man kan lätt få det när dom är rörliga i magen och ligger och små sparkar på samma ställe så att det gör ont! Det är inget fel för att du har fåttmagvärk jag har haft det sen vecka 25 upp och ner hela tiden.. Men nu börjar det verkligen vara jobbigt... För nu är det hemskt trångt i min mage! Kram

2010-01-04 @ 11:54:11
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0