dagen!

Igår var vi hemma hos Helena, bara vi tjejer =)
Jag, Jojo, Fisen, Jossan, Tessan och Johanna! Faan vad trevlit det var =)
Kort,1 kg morötter, en gurka, 2 dipper, dricka och chips gick ner i våra magar! Det är fint =)

Vid 01.30 i natt kom Adde och Karate och hämtar bakpullver! Vilka nötter :p
Men det var som vanlit Adde som hade myror i röven :p

Bebis har lagt sej under och emellan revbenen! När h*n ligger under revbena gör det så ont!
Skitunge! Men mamma älskar iaf! =)



Det där med bostadsbidraget då,
Soc bad med att jag skulle söka det, och då skrev jag bara att jag hade sambo lixom!
Hehe, vi skulle sökt ihop! Så det ska vi göra på stan i morgon, om vi har tid, om det är öppet då.
Ska på möte klockan 16.00 först!
Det är iaf därför "vi" fick 100:- bara! :p


Jag och Lelle ska åka in till stan snart och handla lite på Ö-ssons! Sen hem och laga till någon mat och dammsuga lite! Vi ska till Madde runt 6-tiden sen med! Fika lite och Spela wii =) Kul!
Jojo kanske kommer och sover här sen!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0