17 Juli 2010

Mår riktit dåligt idag, attackerna har kommit och gått hela dagen!
Tur att man har en snäll bebis som sovit ett tag och en snäll sambo som skippar att gå ut för att vara hemma med mej! Det är snällt!
Har börjat med mina tabletter igen så det är väl därför det går upp och ner antar jag!
P-piller har jag börjat med också! =)
Inte så intressant att veta kanske, men det är bra för mej!
Ingen mer bäse här inte!
Inte än på ett tag iaf! Nope!

Var ute med tjejerna igår!
Det var riktit kul och det var skönt att få komma ut lite! =)
Träffade lite folk som jag inte annars pratar så mycket med! Väldans trevlit!
Leslie hade bebis =)
Han skulle fått dra ut idag igenkligen, men eftersom jag är "sjuk", NEJ INTE BAKIS, så stannar han hemma med oss! Jossan sov här i natt med! Det är skojjit att få umgänga med polarna lite! Jojo ska komma senare sen med! =) Bara MASSA mys idag!!! <3

Tycker att det är snällt av Leslie att stanna hemma medmej när jag är dålig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0