10 juni 2010

Min lilla Bella väger 3585 och är 52 lång nu =)
Så växer gör hon allt =)

Dom på BVC sa att vi hade gett fel tillägg! Inte för att det var något farligt, men vi har bytt tillbaka igen. NAN omega3 kör vi med nu, ibland med bifilus... Någon gång om dagen typ!!

Fyllde år igår!
Fick pengar och blommor =) Det är fint =)
Av leslie fick jag underkläder =) Det behövs ju alltid =)
Så var på stan igår eftermiddag / kväll och handlade lite..
Vart brallor, 2 linnen, överdel på bikini, 3 trosor, en BH, strumpor och en mascara =)
Så jag hittade en del =) Och vart nöjd =) Har kvar lite pengar.
Mamma, jag och Isabella ska till Linköping i morgon =) Då ska jag nog titta på ett par skor =)
Nice =) Där är det ju billigt med ^^ På skopunkten =) Me Like <3 Ju billigare, desto bättre ;)
Man lär sej att "leva snålt" när man inga pengar har! ;)
Efter vistelsen i själva Linköping blir det att åka till Malmslätt, till mammas brukare =)
Hon ville se Bella nu igen =) Sist hon såg henne var ju Bellis bara 3 dagar! Så hon har ju förändras en hel del ;)
Ska bli trevligt i varje fall =)

Ska träffa Jonna, Fredrik och Isabelle sen! Ska bli skoj =)
Isabelle är ju inte mycket mindre än våran Bella =) Höhö, men Isabella var ju så liten då hon kom!
Mamma´s lilla fis <3
Har i varje fall plockat ut lite kläder som Bella inte använder mer! Så dom får Jonna låna!
Och så har vi ju ett paket till Isabelle så klart =) Trevlans =)


Nehej!
Dags att göra sej redo för stan då! Måste ju Bella käk först med ;)

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0