1 Mars 2010

Måndag!
Hej!
Om x-akt en månad flyttar vi =) Vad skönt det ska bli =) Och vad jag längtar <3 =)
Har idag ringt till vattenfall och flyttat elen, dock har vi kvar elen här till 1 maj, men men! Det kan väl inte bli någon större elräkning pga det! Det är la antagligen ingen som kommer flytta in här då heller... Så dubbelhyra 1 månad blir det nog, men vad gör man? Skit samma! Det får vi klara ut!
Annars har vi bara hunnit med frulle och dusch! Ska på Föräldraförberedelse nu klockan 13.30.. Vi var ju inte där sist, men idag ska vi dit!!

Jag känner inte alls för att gå ut i det här JÄVLA vädret! Snöar som tusan ju! Skitväder!
Jag vill ha vår, NU!!!!!

Efter det har Leslie soc-möte, har inte en aning om ifall jag ska med eller inte, vi har inte fått någon lapp om det, men My skickade mess till Lelle och skrev att "vi ses där". Så jag antar att Leslie ska dit själv!
Våra pengar har fortfarande inte kommit in! Och jag blir så trött på fittjävlarna! Vi lämnade in ansökan för över 2 veckor sen! Hon var sjuk då, men då får dom väl för helvete se till att det finns vickar som fixar med det där! Tur man har lite pengar kvar iaf! Men jobbit att inte kunna slänga in till hyran i tid! Nej, fy faan vad jag hatar dom!
Jag hade hoppats på att få slippa dom nu när mamma penningen ska komma igång, men INTE, GAH!!!!!!!!!!!!
Ja, ja, nu är det som det är.....


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; okej, va skönt! :) jo, här rullar det på. :) fullt upp hela dagarna. hoppas vi kan ses snart. saknar dig. kramar!

2010-03-01 @ 16:32:33
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaa, det kanske vi får göra, som sagt får se om hon stannar där inne tiden ut, det får vi veta nästa vecka ;)



Ska ni kolla om det är en pojke eller flicka =)?



Kram

2010-03-02 @ 09:59:44
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0