11 Mars 2010 Torsdag!

33+5


Faan vad veckorna går fort!
Otroligt.
Här hemma har vi det bra.
Har lite smått med f-värkar och sammandragningar, men de går över igen!
Vill inte att bäse ska komma ut riktit än! Vill hinna flytta och komma iordning och det först!
Toabesöken på nätterna har blivit värre! URK, jag hatar att behöva vakna så många ggr per natt!!
Men, men finns inget att göra åt..
Annars är det en riktig vilding där inne! Vill inte alls vara still, måste brås på pappa :p Hehe!

Sitter och kollar datorer åt mamma /mej. Får se hur det blir.
Vi har ju den här, men jag tycker att den är bajs!
HELST vill jag ha en stationär. Tycker dom är 10ggr bättre! Japps! Det tycker jag!
Jag vill också ta det där erbjudandet på comhem. 145kr/månaden för telefon och bredband, dock är det båda i s. Men det skulle fungera bra för oss! Vi lär ju inte hinna sitta speciellt mycket sen iaf!

Mamma var sugen på en dator med! Hon kan verkligen ingenting om datorer eller internet =) Hon har aldrig vart intresserad av det! Men visst hade det vart bra för henne att lära sej det! Hon vill ju kunna skicka efter kort och sånt där själv ist för att be Fia. Mamma är ju inte dum heller, så lär sej nog ganska fort.
Men, men får se hur det blir med det!!!!


Igår kväll var jag, mamma, Leslie och kussen i parken på bingo, spelade bara halv lek, gick ju inte alls bra och vad folk det var!!! Gisses :p Vi somnade skaplit här hemma sen! Skönt!

Och idag blir det en lugn torsdag! Vad vi ska laga för mat vet jag inte! Men något gott får det bli iaf =) Har en del i frysen, så jag får la gå och glo där sen!

SES

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det var underbart att få sova lite.. för dom här två veckorna har jag fått sova runt 1-2 timmar per natt och det har verkligen varit jobbigt. Så det har varit underbart att få sova ut en natt iaf! Kram

2010-03-11 @ 13:29:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0