14 Mars 2010 Söndag

Ett halv år sen min vän somnade in. Saknar henne så mycket.
Tänker på dej mitt hjärta! <3

Leslie och Mika målade i nya lägenheten igår =) Kul! Det blir så fint där!
Vi var och valde färg på dagen! Det blev "sandslott", skitsnyggt blir det! Rummet ser mycket större ut nu!
Medans Lelle och Mika målade så hjälpte jag Tessan, hennes gamla lägenhet ser ut som ett bomdnedfall!!!! Ajaj!
Men hon hade tydligen på sej att städa och fixa klart till den sista. Jag gjorde färdigt Agnes rum och packade ner kläder osv.. Sen blöt-la jag hennes badrum! Urk så skitit det kan bli! Så dom har lite att syssla med fram till den sista kan jag lova!

Här hemma har jag börjat packa lite idag! Tog bort bestick och sånt som vi inte behöver mer nu! Utan jag sparade ett par stycken i lådan! Det blir smidigt att ta med sej sen! Och det är skönt att få ha kommit igång! Senare sen blir det KANSKE IKEA med Madde! Vi får se om hon hade tid. Jag är sugen på att gå runt och glo lite =)
Det finns ett köksbord där som jag vill ha.. Kanske inte det bästa, men det kostar bara 800:- för både bord och 4stolar! Det blir nog att inhandla det sen! Säger som mormor, man vill ju gärna ha lite nytt och man vill ju att det ska passa ihop! Det är snyggare så!
Här i lägenheten har i ju inget köksbord, vi har ju inte något kök!
Ska bli SÅ skönt att flytta =)

Det som känns mest givande är att få plocka upp alla barnmöbler och få fixa till i Bebbes rum =)
Det ska bli så kul =) Dock får vi ju flytta in bebissängen till vårat sovrum sen! Men jag vill ha det i Barnrummet till en början nu innan bebis tittat ut =) Känner att det kommer bli så fint =) Nu har vi ju bara allting som ligger i kartonger och så, inte alls kul! Nej, det ska bli mysit att få gå och plocka sen =)

Känner att jag kommer trivas bra på Ekön! Jag gillar det området. Bodde ju ett tag hos Leslie när han bodde där och jag trivdes bra =) Vi har äldre grannar, men vad gör det!? Jag hoppas bara att bebbe inte kommer störa dom allt för mycket sen på nätterna! Vi kan ju inget göra åt den saken! Men de verkar så lyckliga och trevliga när vi möter dom i trappan =) Det ska nog gå bra med det med =)

Jag pratade med mormor förut, ringde henne. Hon är ju så mysig =) Pratade om bordet och alla hennes saker och så =) Hehe, blir ju att man pratar en stund =) <3 Men det tycker jag om! Älskar ju henne <3

Nehej! Om man skulle klä på sej, kolla lite vad man kan göra till mat och sen sticka bort till nya lägenheten ELLER vänta på Madde ;)

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0