15 Mars 2010

Måndag igen!
Tiden går fort, men det tjtar jag väl om jämt kan jag tro =)
Det är skönt! Snart är det nya lägenheten klar med färg =) Underbart =)
Leslie var där igår och målade lite till, duktig min kille =)
Jag och Adde åkte till IKEA ist, Madde hade inte tid! Men jag kom ju dit sen iaf!
DOCK hade dom inte mitt köksbord :( Men det vart lite annat smått =) Kul.

Vi käkade mat som mormor lagade igår! Och det smakade underbart =) Jam-jam =)
Somnde skaplit =) Sov lite halv-bra i natt iaf! Skönt det iaf!!!

Idag ringde klockan 8! Jag och Leslie frullade och sen drog han iväg vid 10 över 9.
Jag har tvättat 2 maskiner tvätt, eller den andra är i nu!
Idioten innan som tvättat vet nog inte riktigt vad STÄDA EFTER SEJ ÄR!!!!!!!
Fick ta bort både damm och tömma torktummlaren på vatten!
Men men!
Har diskat, bäddat sängen, plockat lite och hunnit packa ner tallrikar, glas och andra porslinssaker som vi inte behöver nu innan flytten =)
När Leslie kommer ska vi in till stan och sen ska vi hem och rensa ur våra kläder =)
Kalas =)

Nu är det inte långt kvar till flytt, till Bebbe och till vårat nya liv =)
Det känns underbart och spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0