3 Mars 2010 Onsdag!

Skulle vart och skrivit kontraktet idag, men jag hade huvudvärk, har fortfarande, så jag ringde och ska dit i morgon f-middag ist! Mamma kommer in strax innan 9 och hämtar mej, då blir det läkarbesök. Sen Platen och efter det en sväng hem till mamma innan vi hämtar upp mormor. Mommo ska till fotvården i Skge, och Madde kommer dit sen och möter upp mej!
Får pengar i morgon med! REDAN! Jävla horor! Lämnade in ansökan för 2 veckor sen och IDIOTjäveln gjorde ansökan i måndags! Plus att vi inte får dom pengarna som vi skulle få, ska ringa dit i morgon! Jag blir så trött på dom! Och jag som trodde jag skulle få slippa dom nu, men NEJ!!! ÅH! Så betala hyran i morgon! Inten en dag för tidigt! URK!!!!!!!!!! Jag verkligen hatar dom!
Nu ska jag äta macka, sen se på TV, efterlyst ikväll, vilket handlar bland annat om en dam, 73 år som blivit rånad och våldtagen av en man i 20-års åldern! SKABBIT!
Nej! Macka och TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0