God Natt!

Så är det kväll igen! Och vi har sett på film här hemma, vart inga varm,a mackor! Det orkade vi inte med!
Vi har SÅ mycket godis nu att det nästan är äcklit :p HAH, men smarrit-värre när man får sockersug!
Kanske kommer mina gravid-kilon ikapp mej nu!? :p Har ju knappt gått upp någonting! 1-2kg bara!
Men mej gör det ingenting! Jag var tjocker innan så det kan jag fortsätta med!=)

Har dammsugit, skurat, diskat, tatt hand om toan osv idag! Skit ont i ryggen! Men det är de värt när det vart fint hemma =) Allting känns trevligare och skönare då =)

Så skräckis vart det ikväll, Leslie som fick välja! Och jag hade visst sett den innan, men jag mindes inget :p HEHE, Jossan var inte alls så rädder :p Dock hade hon en hel del annat att tänka på (A)

Mammis kom in en sväng ikväll med! Hon var godissugen! :p Tjockis mamma =)
Men hon är ju mormor nu så vad gör det om hon har några kilon för mycket!? :p Älskar min mamma som hon är <3

Nej! Nu har Lelle lagt sej i sängen och jag å Jossan ska väl med ta oss dit in!

God Natt mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

NejNej... Men vi får hoppas att det inte blir mer än hosta... För det finnns inget värre än sjuka barn! ... Vad ska ni hitta på idag?

2010-03-31 @ 08:45:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0