Kvällen! Och svar!

Kicka. A.. (skriver här eftersom du inte skickat din blogg) Heh, ja du, det är ju lite sent att inte skaffa barn med honom nu :p Att han inte dricker som han gjorde innan är JÄTTEBRA, MEN han är snart 24år! Någon gång är det dags att växa upp och förstå! Livet går inte ut på att supa sej FULL och DÄCKA var och varannan helg! Det finns så mycket mer att göra! Stolt över att han inte dricker lika mycket var ju bara löjlit skrivet, hur kan man vara stolt över någon som dricker och beter sej som en skit när han är full (oftast)? Nu är det ju inte alls långt kvar heller och bebis kan komma när som helst! DÄRFÖR vill jag inte att han ska dricka nu, för skulle han vara full och jag ska föda så lär ju knappast han få följa med! Skulle skämmas ögonen ur mej! Och att JAG är gravid betyder att både MITT och LESLIE´s liv förändras! Så är det bara. Jag vet inte hur du hade det under din graviditet, men jag har inte mått speciellt bra under min, haft ont osv.. Så då tycker jag att som partner ska man ställa upp! Hade han klarat av att bara ta NÅGRA öl och fortfarande bete sej som människa, då hade det inte vart några problem! Men det fungerar ju inte! Nu har jag förklarat för dej! Och det här är gärna min blogg, här klagar jag bäst faan jag vill!


Så atte! Ikväll har vi kvällsmysit och ska se på TV/Film nu! Har haft ont i magen ta mej faan hela dagen! Gått ut i ryggen! Så har mestadels legat! Min Johanna var här förut!! <3 Love <3

Kommentarer
Postat av: Zanna

I din blogg är det dina ord som gäller.

Och Leslie behöver inse vad som händer och sker, trot eller ej så vet jag i vilken sits du sitter i då Matte inte var delaktig ett dugg när Theo väntades och föddes, och under hela hans 1 levnadsår så fanns han inte där.

Så ställ höga krav på han nu, han behöver höra de från dig och speciellt från andra som han ser upp till.

För när han väl sitter där och inser att han har missat den tid han har missat så kan han inte spola tillbaka den tiden.

Styrkekramar till dig!<3

2010-03-29 @ 23:08:01
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: KickaAxelsson

Jag skrev ingen blogg för tog bort min igår!

Jaavisst, men du själv valde att leva med honom!

Och om han är 24 år, de är något han gillar de vet du lika väl som jag! Visst ni båda massa växa till er om ni ska ha barn! Fine, men bättre han håller på nu än efter tycker jag! Min personliga åsikt! Och min tid som gravid va perfekt! Verkar va bättre än din eftersom du har ont och så! Inget illa menat!

Och jaa du skriver va du vill, men räcka oxå med att få dumma kommentarer! Nu påpecka jag mej själv!

De är något man får leva med när man öppnar sej lite väl mycke om vissa saker!

2010-03-30 @ 15:49:39
URL: http://kickaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0