Måndag 22 Mars 2010

35+2

Japps, så vare måndag igen! Skönt det!
Hoppas på flytt redan till helgen!? Nästa helg är det ju påsk och skit så då är det ju inte så många som är hemma. Dock har vi faktist inte så MYCKET med saker kvar att flytta, en säck med barnsaker är det kvar bara =) Resten av dom grejjerna är i nya lyan =) Bebisrummet blir så fint :p Nästan att jag hoppas på att få en grabb nu :p Allting i blått lixom :p Men visst går det att fixa till så det blir ett flickrum med! Men känner på mej att det är en grabb som ligger där inne och "plågar" mamma :p Bus-bebis <3

Bara den nya lägenheten blir klar så får bebbe komma när h*n vill =)
Men med min tur får jag nog gå övertiden ett par veckor :p

Det är jobbigt på nätterna nu! Jag kan inte sova så bra. Att jag springer och kissar förstår jag hör till, men att jag ska få kramper i magen!? I natt fick jag det så jag vaknade och hade så jävla ont! Jag kunde inte röra mej! Urk! Hoppas att natten som kommer blir lite bättre iaf.

Bebis
Snart är du här och mamma och pappa räknar ner dagarna nu!
Tänk att du legat inne i mammas mage länge länge nu! Och längtan efter dej blir större.
När du är här ska vi hålla om dej och berätta för dej hur mycket vi älskar dej!
Fast vi ännu inte vet vad du är för individ så älskar vi dej redan!

Du har förändrat våra liv så pass mycket, alla redan. Framför allt din mammas!
Det finns inget som kan få mej att ångra mitt val, mitt val om att få bli och sedan för alltid vara din mamma.

Vi längtar efter dej och snart ses vi,

När två blir tre <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fiint du skrivit till bebis :)

Jodå med oss är det bara bra.. Äntligen börjar Elias mage att bli bra så det känns helt underbart nu!...

Vad får ni betala för 3:an?

2010-03-22 @ 13:12:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Erica

Vart flyttar ni ? :)

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Åhfan :P

Postat av: anna

får man kolla bilddagboken?

va lösen på den nu

2010-03-27 @ 22:12:45
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0