20100507

FREDAG!

Pappa och Biggan var här för en stund sen! Vi fick en korg med godis och annat gött i som inflyttningspresent =) Fint som faan! Jag som hade tänkt be Leslie gå till affären för att köpa något smarrit, men nu behövs det inte =)
Isabella fick ju 500:- av dom herrom dagen så det handlade vi kläder till henne för =) Skit kul!!!Och vi hittade en hel del med =)
Tack tack!!

Jag och Leslie har käkat fisk, potatis och dill-gräddsås =) mumma! Fint med hemlagat mat =)

Resten av kvällen kommer spenderas hemma! Leslie ska med vara hemma, ett par somm frågat som han ska med och dricka... En av dom frågade om han fick det för mej :s
Jävla NÖT!

Nehej! Myskväll nu <3


Jag ÄLSKAR MIN FINA ISABELLA MEST AV ALLTING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan vad moget av den där personen o fråga om leslie vill ut och festa hur fan funkar människor egentligen? ni har ju för fan precis fått barn! ja herre gud samhället slutar mig aldrig att förvånas!

2010-05-07 @ 21:24:11
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0