10 Oktober 2010

Idag skulle min morfar fullt 89 år.

CSN pengarna har kommit nu och vi är i fatt med nästan allt!! Faan vad skönt det är!
Känner att jag mår mycket bättre psykiskt nu när det är ordnat!

I morgon börjar jag min APU hos mamma och dom! Ska bli skönt när man börjar med det med!
Måste plugga en massa med! Får fixa det! Jag kommer i fatt =)
Eftersom jag gör APU´n redan nu så har jag de andra veckorna sen att plugga ikapp allting!

Annars idag har jag jädra ont i skallen, huvudvärken kom nyss! Jädra skit! Erik, Bella´s farfar, står och steker hemma lagade hamburgare =) Ska bli gott!
Och ikväll kommer mamma med! Vi 4 ska spela bingolotto. Jag, Leslie, Erik och mamma!
Bellis ligger och sover nu! Då är hon piggelin sen när hennes mormor kommer.
Jag ska prova på att göra varm smörgåstårta, det har jag inte gjort innan, så det ska la bli spännande!

Ja, ja!
Lycka till åt oss ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0