25 Oktober 2010

Slänger in ett snabbt inlägg, måste hoppa in i en snabbdusch, men har inte riktigt orken till det.
Ska med mamma idag till LKPG, prktik.. Bella ska vara hemma med Leslie idag! Så jag kan hinna med att plugga lite med! Ligger efter lite grann! Men min ork finns inte! Dags att ta sej i kragen känner jag! Jag kan fixa det här!

Idag har vi fått pengar från CSN, kul att nästan allting försvinner direkt! Fick visst en telefonräkning som sved ganska hårt! Aj aj! Men det får ta och fixa sej! Får ju lite till på torsdag så vi klarar oss nog!

Jossan kom till mej i lördags, vi fetade tacorulle och myste med Isabella!
Och igår kom Leslie hem! HM! Får hoppas att det är färdig-supet för hans del nu!!


Nehej! Duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0