22 september 2010

Sitter hemma, har vart vaken till och från sen 6 i morse! Leslie kom in och lämnade bella klockan 5 i natt.
Bellis är sjuk här hemma, så han har vart med henne i natt och jag är med henne nu! Leslie sover och Älskling leker lite! Hon kräktes ner hela min säng förut :p Fast när hon hade kräkts så vare bra igen :p Så nu sitter hon och leker. Idag har hon inte bajjat än iaf! Skönt det för lillan! Hon har vart så röd i sumpan, men vi köpte salva på apoteket: inotyol. Verkligen skitbra! Hon är inte alls lika röd längre! Rekommenderar jag!

Annars idag blir det bara att vara hemma, plocka lite och laga käk!
Senare kommer nog mor och hämtar mej och Isabella. Jag MÅSTE plugga ifatt förra veckans jobb och denna veckas jobb! Fast det går ju ganska fort! Det ger sej! Bara jag får komma igång så brukar det gå fort sen!

Nu ska jag kolla om idioterna på CSN har gjort något med min ansökan än!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0