23 september 2010

Något OMOTIVERAD för att plugga, skjuter upp det varje dag, men det är inte alls kul när CSN fittar sej hela tiden! Jag blir så trött på det! Det är inte alls kul! Jag blir så ledsen att det HELA tiden ska ta sån tid!

Isabella kräktes lite i natt och i morse. Mamma sov här i natt. Jag vart verkligen rädd igår! Hon satte i halsen så otäckt! Ja fyfaan! Panikattacken tog ingen tid på sej att komma kan jag lova! Det var verkligen DET VÄRSTA som jag vart med om! Stackars min älskade lilla tjej! <3

Idag har hon kräkts en gång, nu har hon fått behålla lite mat! Hon äter ju så dåligt nu när hon är sjuk. Och fy vad man som förälder tycker det är otäckt! Men jag HOPPAS VERKLIGEN att det är på bättrings vägen nu!

Jag lider med henne! <3 Önskar att det vore jag som var sjuk ist! Mamma lilla <3<3<3

Annars idag har vi vart ute en sväng och handlat mat. fint äre! Käkade tacos nyss! Mumma!

BORDE plugga, men Leslie sa nyss att han skulle dra, och NEJ jag orkar ändå inte plugga!
Jag är så trött efter i natt då man låg på helspänd för att Isabella inte skulle kräkas och så! Så hoppas hon blir frisk snart, för jag behöver få sova med!

Är nere. Kanske är det för att Isabella är sjuk eller för jävla CSN? Det är nog både och! Tråkit är det i varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0