GAh

Urk! Var i stan! Och visst fanns boken! Och det är ju bra, måste bara ta tag i skiten med! FAST INTE idag! Jag orkar inte! I morgon ska jag verkligen ta en heldag! Och då ska jag bli färdig med all jävla skit! Känner inte alls för det! Idag är verkligen en riktig skitdag! Och jag som tyckte att den började SKAPLIGT iaf!
Pratade med CSN förut, dom har två veckor kvar på sej att ta beslut angående min ansökan! Vilket skit! Jag hade helst velat veta FÖRRA veckan! Fast SKA MAN FÅ PENGAR är det ingen brådska, skillnad när MAN SKA BETALA något, då är det JÄVLIT BRÅTTOM!!!

Isabella är med Leslie, skönt att få vara lite ensam! Jag har diskat och börjat LITE med maten! Ska fixa snart igen, måste bara ta tag i orken! Helt sjukt! Varför mår jag så här? :(

Får la hoppas att det ger med sej, bara fitt-CSN kan ta beslut någon JÄVLA gång!!!! GAAAH

Isabella bajsar och kräks. MASSA.
Jag har pratat med 1177, det kunde vara tänder på gång.
Får hon feber ska vi höra av oss igen!

Hoppas min lilla tjej inte blir sjuk bara :(

Älskar min Isabella mest av ALLTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0